ינאי ויסמן הי"ד, נשוי ואב לתינוקת, נרצח בפיגוע הדקירה

קובי פינקלר ובנצי לעזרוביץ 2 Comment on ינאי ויסמן הי"ד, נשוי ואב לתינוקת, נרצח בפיגוע הדקירה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום: טוביה ינאי ויסמן הי"ד בן 21 הוא ההרוג בפיגוע הדקיארה הערב בסניף רמי לוי בשער בנימין. ינאי, גדל וחי בישוב מכמש, נשוי ואב לתינוקת בת 4 חודשים. משרת כחייל סדיר בחטיבת הנח"ל. למד בתיכון בירושלים ובמכינה קד"צ בכפר אלדד. התגייס לנח"ל והתחתן תוך כדי שירותו הצבאי.

הותיר אחריו אישה, ילדה, זוג הורים ושלושה אחים. יהי זכרו ברוך.

קודם לכן, בבית החולים שערי צדק נלחמו הרופאים על חייו של ויסמן, שנפצע מדקירות סכין. בעודו על שולחן הניתוחים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

פצוע נוסף בפיגוע, אברך בן 36 תושב תל ציון, פונה לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהוא במצב בינוני. מביה"ח מוסרים כי הוא בהכרה מלאה, מצבו יציב, ובני משפחתו מקיפים את מיטת חוליו.

בשעות אחר הצהריים הגיעו שני מחבלים קטינים לסניף רמי לוי בשער בנימין, ופתחו במסע דקירות סכין. שני ישראלים נפצעו באורח קשה, אחד מהם פונה מהזירה ללא הכרה, ובבית החולים נלחמים הרופאים על חייו.

פאראמדיק מד"א שלום גליל סיפר: "מצאנו צעיר כבן 21 שוכב בין השורות בסופר כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וחבישה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר בינוני"

דוד מימון מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מתנדב של איחוד הצלה שהיה במהלך קניות במקום נתקל באירוע וביקש ברשת הקשר של איחוד הצלה בתל ציון סיוע של מתנדבים נוספים תוך כדי שהחל להעניק לנפגעים טיפול רפואי ראשוני. יצאתי מהישוב יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וכשהגעתי לזירה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים שנדקרו בפלג גופם העליון. אחד הנפגעים גר אצלנו בישוב תל ציון ואף מתפלל איתנו בשבת באותו בית כנסת. שמו לתפילה: אברהם בן חמדה – לרפואה שלמה".

ישראל מלול, מתנדב אף הוא, סיפר: "מדובר בשני צעירים שנדקרו בתוך חנות רמי לוי. כשהגעתי לזירה הם היו בהכרה וסבלו מדקירות בפלג גופם העליון. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני.

"לאחר מכן הם פונו ע"י מד"א וצוות האמבולנס של תל ציון לבתי החולים הדסה הר הצופים בירושלים ושערי צדק. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעות חרדה שראו את האירוע ונטרול המחבלים".

צילום: עוזיאל ותיק

 תמונה 4 (2) תמונה 2 (3) תמונה 1 (3)



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שרמי לוי ימשיך להגיד שהוא מכבד את כל המגזרים וכל העדות זה מה שקורה כולנו מחרימים את רמי לוי שער בנימין זה חנות שכמעט כל הקונים שמה ערבים היהודים שמה מתים מפחד ואין שמה אפילו שמירה ראויה
    בוז